زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عملیات زمینه سازی حادثه 11 سپتامبر درهالیوود جهت تدارک جنگ آخر یا آرماگدون

.

هشدار11سپتامبر( 9/11)درصحنه ای ازفیلم"ترمیناتور2:روز داوری"اثرجیمز کامرون/سال1991(10سال پیش ازحادثه11سپتامبر!)

 "زمینه سازی عملیات بزرگ" عنوان قسمت 25 از مجموعه مستند "...و اینک آخرالزمان" است که ساعات 12/45 ، 19/45 و 22/35 سه شنبه 13 تیرماه از شبکه خبر پخش می شود. در این قسمت به عملیات زمینه سازی حادثه 11 سپتامبر در هالیوود پرداخته می شود که امروزه براساس تحقیقات مستقل و اسناد منتشر شده، یکی از اقدامات محوری غرب صلیبی/صهیونی جهت تدارک جنگ آخرالزمان یا آرماگدون ارزیابی شده است.

کانون های پنهان صهیونی برای آغاز هزاره سوم برنامه ریزی های مفصلی انجام داده بودند. برنامه ریزی هایی که از حدود 10 قرن پیش شروع شده بود و قرار بود در انتهای هزاره دوم ، با تئوری هایی همچون پایان روزها یا پایان دوران، جنگ آخرالزمان بین ارتش مسیح از غرب و سپاه ضد مسیح از شرق دربگیرد و پس از کشتار و خونریزی و خرابی های بسیار ، مسیح موعود این کانون ها نزول اجلال فرموده و حکومت جهانی خویش را به مرکزیت اسراییل برپاسازد. اما به خواست و اراده الهی این اتفاق نیفتاد و همه طرح و نقشه های 10 قرنی سردمداران غرب صلیبی/صهیونی نقش برآب دیده شد. پس لازم بود که کاری صورت بگیرد ، یک عملیات کاتالیزور گونه که به اجرای نقشه های یاد شده کمک نماید. به نظر می آید کانون های پنهان صهیونی از قبل پیش بینی چنین روزهایی را نموده و تمهیدات جایگزین را درنظر گرفته بودند. به هرحال همواره در طرح های نظامی و سیاسی ، تمهیدات جایگزین ضرورت پشتیبانی برای اجرای عملیات بزرگ محسوب شده است.

هنوز زمان زیادی از آغاز قرن بیست و یکم و هزاره سوم میلادی نگذشته بود که در یازدهمین روز از نهمین ماه سال 2001 حادثه ای در نیویورک اتفاق افتاد که گویی همه آنچه در فیلم های آخرالزمانی تا آن هنگام تصویر شده بود را عینیت می بخشید. گویی عملیات تروریستی فیلم هایی همچون "محاصره" ساخته ادوارد زوییک در سال1998 و"جاده ارلینگتن" به کارگردانی مارک پلینگتن در سال 1999 تحقق عینی پیدا کرده بود ، انگار پیش بینی های فیلم "مردی که فردا را می دید" از رابرت ژونه محصول 1981 درباره پیش گویی های نوسترآداموس جامه عمل می پوشانید. فیلمی که 2 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر روی پرده رفت و در آن به وضوح نشان داده می شد که موشک مسلمانان ، برج های دوقلوی نیویورکی را به دو نیم می سازد!!

به جز این ها طی سالهای پیش از 2001، حداقل در بیش از 18 فیلم دیگر به نوعی نابودی برج های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک به تصویر کشیده شد و در واقع نیویورک (که در فرهنگ پیوریتن ها و اوانجلیست ها "یهودیه" هم نامیده شده) یک شهر آخرالزمانی نمایش داده شد. در حقیقت حادثه 11 سپتامبر 2001 در نیویورک ، پیش از رویداد واقعی اش ، بارها در تولیدات هالیوود به نمایش گذارده شده و زمینه های ذهنی آن در افکار عمومی جهانیان به خصوص آمریکایی ها ، بوجود آمده بود. این یکی از وظایف هالیوود بوده که همواره در طول حضور 115 ساله خود ، به عنوان پیش قراول و خط مقدم جبهه صلیبیون امروز ، به خوبی انجام داده و پیش از هر عمل بزرگ یا حرکت تعیین کننده و استراتژیک از سوی جبهه های نظامی یا سیاسی و یا اقتصادی ایالات متحده ، در واقع این هالیوود بوده که با پرچم تهاجم به صفوف مقابل حمله برده است. زمینه سازی عملیات 11 سپتامبر 2001 در محصولات سینمایی هالیوود ، یکی از مهمترین نقاط عطف در کارنامه این به اصطلاح کارخانه رویا سازی محسوب می شود.

تصاویریابخش هایی ازفیلم های"محاصره"،"جاده آرلینگتن"،"مردی که فردا را می دید"،"نوسترآداموس" ، "نوسترآداموس چنین گفت"، "هکرز"، "ترمیناتور 2: روز داوری"، "برادران سوپر ماریو"، "جان سخت 2" ، "جعبه سیاه" ، "جن گیر 2000" ، "جاسوس بازی" ، "آخرین قلعه" ، "سقوط بلک هاوک" ، "پشت خطوط دشمن"، "خسارت جانبی"، "گزارش اقلیت"، "Reign Over me" و "من خان هستم" جهت مصادیق مباحث مطرح شده در این قسمت به نمایش درآمده و سید هاشم قاسمی، سید محمد حسینی، نصرت الله تابش، محمد رضا اسلاملو، دکتر مجید شاه حسینی و ویلیام فرید کین درباره آنها به اظهار نظر خواهند پرداخت. مجموعه مستند "...و اینک آخرالزمان" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 30 قسمت برای گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده است. منبع: وب سعیدمستغاثی


برچسب‌ها:
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:سینما صهیونیسمصهیونیسم, ] [ 1:31 ] [ بنده ی خدا ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 1190
بازدید کل : 206240
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده